Treenimine koos teistega on motiveeriv, innustav ning lõbus.

Rühmatreeningud  koosnevad üldjuhul soojendusosast, aeroobsest osast või jõuharjutustest ehk lihastreeningust ja lõpuvenitusest.

Erinevatel rühmatreeningutel on need osad erineva pikkusega ja täidavad erinevaid eesmärke: soojendusosas valmistatakse organism ette treenimiseks, aeroobses osas arendatakse organismi põhivastupidavust, lihastreeningus suurendatakse lihasvastupidavust ja venitustega kiirendatakse lihaste treeningjärgset taastumist.

Tunni pikkuseks on üldjuhul 45-75 minutit. Rühmatreeningu huviliste päralt on meie spordiklubis 20 inimest mahutav, erinevate tehnika ning treeningvahenditega varustatud aeroobikasaal.
Võitlusalade treeningud toimuvad poksisaalis. Treeneritena töötavad kogemustega oma ala asjatundjad.

Meie spordiklubi rühmatreeningud aitavad parandada üldist vastupidavust ja põletada kaloreid, arendada koordinatsiooni ning lihasvastupidavust.

Rühmatreeningute valikust leiab midagi sobivat nii algaja kui kogenud treenija.

Tutvu meie rühmatreeningute tunniplaaniga SIIT ja treeneritega SIIT.