MIKS MINNA JÕUSAALI?

  1. Jõusaali treening on kõige kindlam ja parem viis, kuidas keha soovitud suunas ümber kujundada ja tselluliidist vabaneda. Tselluliidist lahtisaamiseks peetakse võimsamiks ja küllalt tõhusaks jõuharjutusi ühendatuna aeroobse treeningu ja õige toitumisega
  2. Suurema lihasmassiga inimene kulutab enam kaloreid kui väikse lihasmassiga või rasvumise tõttu ülekaaluline inimene. Üks lihaskilo enam suurendab põhiainevahetust 100–200 kilokalori võrra päevas. Jõusaalitreening suurendab kalorite põletamist.
  3. Jõusaalis on ideaalne individuaalselt treenida, et viia keha sobivasse proportsiooni. Harjutades võib arvestada oma soove ning võimalikke liikumispiiranguid ja traumasid. Nii saavad lihased just sobiva ja vajaliku koormuse.
  4. Kui jõusaalitreeningus käia regulaarselt, muutub keha heas mõttes “masinavärgiks”, mis hakkab tööle selliselt, nagu ta on loodud. Enesetunne on värskem, keha nõtkem, valud ja muud vaevused vähenevad või kaovad täiesti.
  5. Jõusaalis treenimine sobib praktiliselt kõigile. Kunagi ei ole liiga hilja alustada, alati saab kogeda käegakatsutavaid tulemusi. Lihastoonust on võimalik parandada veel 70-aastaseltki.
  6. Jõusaalitreening muudab inimese olemust. Rüht paraneb, eneseväärikus suureneb.
  7. Jõusaalis enese treenija enesetunne on reibas, töövõime suureneb, haigused ei tule enam nii kergesti ligi ning ta suudab igapäevaelus rohkem. See on kui elukindlustus, mis tagab pika ea ja terve eluviisi.
  8. Jõusaalis rassimine on hiilgav viis stressi maandada.
  9. Jõusaalis treenides kasutab inimene aega ainult enda jaoks.
  10. Enesetunne pärast trenni ja saunaskäimist on taevalik. Kui ränk treening on läbi tehtud, on kerge endaga rahul olla.